Cursuri Project Management - Documentele proiectului includ toate datele, informațiile, cunoștințele necesare pentru a sprijini activitățile proiectului, pe parcursul întregului ciclu de viață. Un set minim de astfel de documente include:
٭rezumatul proiectului cuprinde informații necesare pentru a sprijini demararea (start-up) proiectului;
٭studiul economic al afacerii (business case-l.engl.) este un document esențial care justifică montajul proiectului;
٭documentul de inițiere a proiectului conține toate informațiile care descriu "ce, de ce, când, cine, cum (what, why, when, who, how)";
٭planul proiectului sau planul de execuție a proiectului care trebuie revăzut și up-datat în timpul ciclului de viață al proiectului;
٭raportul final al proiectului, analiza post-proiect sau analiza post-implementare -documente care dovedesc dacă au fost realizate beneficii și care oferă recomandări pentru îmbunătățiri viitoare.
Cursuri Project Management - Documentele proiectului
٭rezumatul proiectului cuprinde informații necesare pentru a sprijini demararea (start-up) proiectului;
٭studiul economic al afacerii (business case-l.engl.) este un document esențial care justifică montajul proiectului;
٭documentul de inițiere a proiectului conține toate informațiile care descriu "ce, de ce, când, cine, cum (what, why, when, who, how)";
٭planul proiectului sau planul de execuție a proiectului care trebuie revăzut și up-datat în timpul ciclului de viață al proiectului;
٭raportul final al proiectului, analiza post-proiect sau analiza post-implementare -documente care dovedesc dacă au fost realizate beneficii și care oferă recomandări pentru îmbunătățiri viitoare.
Cursuri Project Management - Documentele proiectului
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu